sobota, 22 lutego 2014

Chatka Baby Jagi - ciasto z dzieciństwa

Ciasto kojarzące mi się z dzieciństwem, które robi moja mama. Pyszny przepis na weekendowy niedietetyczny kawałek ciasta;)


Potrzebujemy:
2 kostki twarogu
kostka masła
1 i 1/4 szklanki cukru
2 łyżki kakao
2 opakowania herbatników ( w sumie potrzebujemy 36 herbatników)

1. Masło ucieramy z cukrem, dodajemy zmielony twaróg i kakao.
2. Herbatniki układamy w następujący sposób:













3. Smarujemy pierwszą częścią przygotowanej masy serowej.
4. Układamy na niej drugą warstwę herbatników.
5. Dodajemy drugą część masy, ale tylko na środkowym rzędzie herbatników.
6. Składamy boczne herbatniki do środka ( powstaje trójkąt)
7. Oblewamy przygotowaną chatkę polewą czekoladową i odstawiamy do lodówki.
Smacznego!

4 komentarze:

  1. Nigdy nie jadłam i jak na ciasta przystało cukier rządzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też nie próbowałam, ale chętnie to nadrobię :P

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, ciasto dzieciństwa... Uwielbiam ;) Pozdrawiam, gingerbreath.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki piekne !!! uwielbialam pomagac mojej mamie w ucieraniu ciasta srowego ;) zrobię i to szybko dla swojej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń