poniedziałek, 2 grudnia 2013

Dieta na widelcu - start!

Witam was! Mam na imię Beata i jestem szczęśliwą studentką dietetyki. Odkrywanie nowych smaków i możliwości w kuchni stało się moją pasją. W tym roku kończę moje 5-letnie studiowanie, ale nie kończę przygody z dietetyką. Dlatego też postanowiłam stworzyć moje dietetyczne dziecko: bloga poświęconego zagadnieniom prawidłowego odżywiania. Tyle że w sieci takich blogów już trochę istnieje, więc stwierdziłam, że wybiorę pewne dziedziny, z których będą napływać do was moje informacje:


9 miesięcy na widelcu - czyli wszystko o odżywianiu w czasie ciąży, porady dla przyszłych mam

Niemowlę na widelcu - zalety karmienia piersią, informacje o produktach wprowadzanych w czasie rozszerzania diety maluszka

Dziecko na widelcu - co robić by dalsza dieta dziecka równie korzystnie wpływała na rozwój dziecka, jak w okresie niemowlęcym


Oprócz tego będą pewnie pojawiały się przepisy, czy też  nowinki dietetyczne. W przyszłości zamierzam pogłębić swoją wiedzę na temat odżywiania w sporcie i psychodietetyki. Marzy mi się oczywiście swój własny gabinet. Pozdrawiam was serdecznie i zapraszam do śledzenia diety na widelcu! :) 

1 komentarz: