czwartek, 22 maja 2014

Orzeźwiający koktajl

Konkurs autorek bloga z-pamiętnika-dietetyka zmobilizował mnie do wrzucenia posta :) Ale wytłumaczę się trochę: mam dużo, dużo pracy, a zwłaszcza związanej z pisaniem pracy magisterskiej. Kiedy ciśnienie opadnie szykujcie się na małą lawinę postów, bo co chwilę przychodzą mi do głowy pomysły, które spisuję w kalendarzu ;) A czego dotyczy konkurs? Zmiksowania smacznego koktajlu! Mam, więc dla was coś pysznego i orzeźwiającego na te ciepłe dni.



Składniki tylko 4:
-duża garść malin
-duża garść borówek*
-parę liści świeżej mięty
-5 łyżek jogurtu naturalnego
*w sezonie możemy dać w zamian jagody lub jeżyny

Wszystko miksujemy i gotowe! Jak dla mnie połączenie jest idealne i mięta dodaje przyjemnego uczucia orzeźwienia;) Jeśli ktoś lubi słodsze smaki może dodać łyżeczkę miodu. Podawać schłodzony.
Smacznego!




7 komentarzy:

  1. uwielbiam takie połączenia , śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raz dwa leć po owoce, wymieszaj i gotowe;) Dziękuję ;)

      Usuń
  2. Mniam mniam. Też koktajluję, ale narazie z truskawkami. Sesesese :D Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Mmm truskawkowe koktajle, to też coś co lubię :D Ogólnie ten czas to dla mnie zawsze truskawkowy zawrót głowy;)

      Usuń
  3. Mmm! Ostatnio koktajle goszczą u mnie każdego dnia. Uwielbiam<3 Cudne połączenie i cudnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O mamo, co za zdjęcia, ślinka sama cieknie! Takie proste a efekt oszałamia!!!! Dziękuję za inspirację na jutrzejsze II.śniadanie;)))

    OdpowiedzUsuń