czwartek, 17 lipca 2014

Pomysł na przekąskę

Pisałam, wyjeżdżałam, pracowałam, zostałam absolwentką UMP w Poznaniu...działo się wiele :) I zaraz minie miesiąc bez posta na blogu! Przydałoby się trochę motywacji i ogarnięcia, dlatego mam dla was pomysł na II śniadanie/podwieczorek.




Po pierwsze: 1/4 bułki żytniej z masłem orzechowym. Przepis znajdziecie tu <klik>. Już jedna łyżka dostarczy wam magnezowo-potasowej mieszanki:
27mg magnezu
108mg potasu
Z racji kaloryczności (84kcal) 1 łyżka wystarczy :)

Sezon na brzoskwinie uważam za otwarty, dlatego skusiłam się na koktajl z brzoskwinią w roli głównej:
Składniki na jedną szklankę:
2 brzoskwinie
4 łyżki jogurtu naturalnego
1 łyżeczka miodu (opcjonalnie)
Brzoskwinie obieramy, dodajemy jogurt, miód, blendujemy i gotowe :)

Smacznego!

2 komentarze:

  1. Mmmm.... koktajl brzoskwiniowy, pyszności :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam koktajle, doskonale sprawdzają się jako lekki lunch, albo sałatki do których dodaję często dressingi develey, wśród których moje ulubione > ziołowowy i jogurtowy

    OdpowiedzUsuń